Als horeca manager ga jij de verantwoordelijkheid nemen van 1 van onze schitterende evenementen locaties midden in de natuur. Het is een locatie volop in ontwikkeling met het plan om naast feesten en bedrijfsvergaderingen te faciliteren, begin volgend jaar een restaurant te exploiteren vanuit dezelfde locatie.
Doel van de functie is dat alle operationele zaken binnen de organisatie soepel verlopen. Je zorgt voor structuur, houdt overzicht, weet het team te coachen en enthousiasmeren, maar bovenal weet je de verwachtingen van de gasten te overtreffen.
De voornaamste werkzaamheden bestaan uit:
- als onderdeel van het MT geef je wekelijks updates m.b.t. resultaten en planningen
- je verzorgt de inkoop
- je maakt planningen en roosters
- geeft direct leiding aan momenteel 5 medewerkers, maar dit aantal zal snel groeien met de uitbreiding van de activiteiten
- verantwoordelijk voor het aanname beleid
- met een hands-on mentaliteit ben je niet te beroerd om operationeel mee te draaien wanneer dit nodig is
- weet goed samen te werken met de sales afdeling voor de boekingen en de marketing manager om de agenda goed te vullen met activiteiten en evenementen
What’s in it for you?
Een uitdagende functie met een enorm groei potentieel binnen een goed aangeschreven evenementen locatie, onderdeel van een groep.
We hanteren de horeca cao en de voorwaarden zijn overeen te komen.
Kortom een gave functie met volop kansen om je te ontwikkelen in een functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden!
Wie zoeken wij?
Om in aanmerking te komen voor deze functie zoeken we een ambitieus en proactief persoon. Een persoon die al wat jaren werkzaam is geweest in een leidinggevende of assistent leidinggevende functie binnen de hospitality industrie en wilt mee groeien met de organisatie. Gastvrijheid, een enorme drive en een gezonde dosis humor is een must.